Dag 54 - Shopping i Shanghai

Morsning!
-
På schemat för dagen stod lite shopping. Julklapp skulle inhandlas, samt ett par bra skor och en jacka inför resan. Min jacka som köptes i Peking var visseligen ordentligt vattenavvisande, dessvärre åt båda hållen. Den enda vägen kondensen kunde ta var in i fickorna, vilket gjorde att mina sedlar ofta badade i ett innanhav. En ny jacka inhandlades, den här gången ingen dassig kopia. Skor och julklapp inhandlades med.
-
Ett par löparskor blev det faktiskt. Ryktet går ju att min bror Daniel gör comeback på Norvalla IP - den gastronomiska övergångssumman skall enligt samma rykte vara betalda linser och lite pengar för soppan. Så ja, tänkte försäsongsträna lite här på resan, får väl se hur det går med det. Marcus skall ju enligt egen utsago inte spela, vilket brukar garantera spel när gräset grönskar. Med andra ord är det bäddat för en säsong där alla tre spelar. Jonathan, jag vill inte sätta press på dig - men det är du som ser ut att bli svikaren i de två brödratriorna...
-
Efter shoppingen drog vi till de franska kvarteren, där det blev lite kaffe och italiensk glass. Europa för en stund, helt enkelt.
-
Efter shoppingen drog jag till Martins hotell, dit Martin anlände vid 21-tiden. Ett kärt återseende, både vad det gäller bror och svenska godsaker!
-
Over and out.
/Samuel
Morsning!
-
På schemat för dagen stod lite shopping. Julklapp skulle inhandlas, samt ett par bra skor och en jacka inför resan. Min jacka som köptes i Peking var visseligen ordentligt vattenavvisande, dessvärre åt båda hållen. Den enda vägen kondensen kunde ta var in i fickorna, vilket gjorde att mina sedlar ofta badade i ett innanhav. En ny jacka inhandlades, den här gången ingen dassig kopia. Skor och julklapp inhandlades med.
-
Ett par löparskor blev det faktiskt. Ryktet går ju att min bror Daniel gör comeback på Norvalla IP, så jag tänkte försäsongsträna lite här på resan - vi får väl se hur det går med det. Marcus skall ju enligt egen utsago inte spela, vilket brukar garantera spel när gräset grönskar. Med andra ord är det bäddat för en säsong där alla tre spelar. Jonathan, jag vill inte sätta press på dig - men det är du som ser ut att bli svikaren i de två brödratriorna...
-
Efter shoppingen drog vi till de franska kvarteren, där det blev lite kaffe och italiensk glass. Europa för en stund, helt enkelt.
-
Efter shoppingen drog jag till Martins hotell, dit Martin anlände vid 21-tiden. Ett kärt återseende, både vad det gäller bror och svenska godsaker!
-
Stundtals är det mer folk än på Hallandstrafikens busshållsplatser.
Hongkou Football Stadium!
KÄRLEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Glädjen visste inga gränser på hotellrummet! (Förövrigt hade jag tänkt att skicka med BB-tröjan hem igen. På något sätt följer den med, oavsiktligt. Nu har den ju hängt med halvvägs, så varför inte...)
-
Over and out.
/Samuel

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Ja, men om det nu är så att alla andra ska spela så behövs väl inte min hjälp ändå? Så bra som ni övriga fem är (enligt er själva alltså).

2009-12-21 @ 08:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0