Dag 11 - Godkväll!

&l
Godkväll!
-
Imorgon ska vi upp i tid är tanken, därför ska jag hålla mig kort. Vi väljer att byta hostel, det vi är på nu nådde inte upp till förväntningarna. Killen i receptionen har suttit i kallingarna hela dagen och spelat data, förutom när han gått och lagt sig i en säng i närheten. Känns lite jobbigt att väcka någon för att få tag i en handduk...
-
Idag har vi mest drivit runt utan att fått se så mycket, Röda Torget var avspärrat på eftermiddagen. Vi fick oss dock en skymt av prakten, speciellt vid halv sju-tiden på morgonen då vi kom med taxin...
Faktiskt en ganska mäktig syn för en pojkvasker från Värö socken...
-

Ganska trevlig bild faktiskt!

Som om tiden stått stilla...

-
Nu måste jag sova, känner att det blivit lite för lite sömn på sistone. Imorgon däremot, då ska jag allt försöka att ladda upp bilderna jag inte fått upp, samt svara på era trevliga små kommentarer:)
t;div>Förövrigt ska vi till Gorkijparken imorgon, samt Sparvberget med utsikt över staden. Hinner vi ska vi även till en marknad, samtliga tips kommer från min Moskvafödde vän Geo. Tack för det! Utan tips är man nämligen helt vilse i denna staden. Kanske inte är så konstigt då det inte var så längesen det var spännande att åka linjebuss till Varberg...
-
Ha det förträffligt!
-
Over and out.
/Solsjenitsyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0