Dag 150 - Cook Islands

Morsning!
-
Blev skjutsad ut till flygplatsen av Christine på morgonen och äntrade planet till Cooköarna. Jag lyfte ifrån Auckland runt middagstid den 26:e, och landade på Rarotonga eftermiddagen den 25:e - datumgränsen korsades! (Och ja, jag ligger lite efter med bloggen...)
-
Väl på Rarotonga möttes man av värme och kletig luft, samt en trevlig hostelvärd som mötte upp på flygplatsen. Med i bilen satt även Sam och Dan, två trevliga britter från Southampton. Det visade sig att de skulle med samma flyg som mig till L.A.!
-
Tog ett dopp med Sam och Dan när jag kom fram. Senare på kvällen blev det sällskapsspel på hostellet samt lite fotande i månljuset. Jag träffade även på Fredrik och Freja, ett svenskt par från Borlänge. Fredrik var även han grymt fiskeintressarad och lika fascinerat som mig av det Nya Zeeländska öringfisket. Förutom dessa fanns det ett annat svenskt par, tre norskor och ytterliggare lite britter.
Greeting on Ukelele, Rarotonga, Cook Islands
Dan and Sam, Rarotonga, Cook Islands
Palm tree, Rarotonga, Cook Islands.
Sunset, Rarotonga, Cook Islands
Hanging out by the beach, Rarotonga, Cook Islands
Rarotonga, Cook Islands
Moonlight, Rarotonga, Cook Islands
Moonlight, Rarotonga, Cook Islands
-
Over and out.
/Sam
Morsning!
-
Blev skjutsad ut till flygplatsen av Christine på morgonen och äntrade planet till Cooköarna. Jag lyfte ifrån Auckland runt middagstid den 26:e, och landade på Rarotonga eftermiddagen den 25:e - datumgränsen korsades! (Och ja, jag ligger lite efter med bloggen...)
-
Väl på Rarotonga möttes man av värme och kletig luft, samt en trevlig hostelvärd som mötte upp på flygplatsen. Med i bilen satt även Sam och Dan, två trevliga britter från Southampton. Det visade sig att de skulle med samma flyg som mig till L.A.!
-
Tog ett dopp med Sam och Dan när jag kom fram. Senare på kvällen blev det sällskapsspel på hostellet samt lite fotande i månljuset. Jag träffade även på Fredrik och Freja, ett svenskt par från Borlänge. Fredrik var även han grymt fiskeintressarad och lika fascinerat som mig av det Nya Zeeländska öringfisket. Förutom dessa fanns det ett annat svenskt par, tre norskor och ytterliggare lite britter.
-
Over and out.
/Sam

Kommentarer
Postat av: Martin

Schysta bilder, verkar vara en trevlig strand....

2010-04-10 @ 08:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0