Dag 156 - Vacker laguntur

Morsning!
-
Trots spöregn under natten och morgonen bokade jag in mig på en laguntur på morgonen, tillsammans med Fredrik och Freja. Tur var det, för vädret blev kanon och turen var värd vartenda öre, som ni kanske ser på bilderna... En riktig kanondag!
-
Väl hemma igen blev det rugby med sydafrikanen. Hela byn var där, och vinst blev det mot huvudkonkurrenten mot Rarotonga. Inget fel på humöret hos byborna efter den vinsten!
-
Efter att ha käkat en sista middag med Patrik/Paul/Sydafrikanen spenderade jag halva natten på ett Internetcafé, eller rättare sagt ett hotell som erbjöd relativt billigt Internet. 200 kr för 5 timmar, det var det billigast på ön. Häromdagen fick jag ju betala 80 kronor för en timme...
-

Fredrik och Freja, Aitutaki, Cook Islands

Aitutaki, Cook Islands

Germany was there as well! Aitutaki, Cook Islands

Aitutaki, Cook Islands

Aitutaki, Cook Islands

Aitutaki, Cook Islands

Aitutaki, Cook Islands

Aitutaki, Cook Islands

Aitutaki, Cook Islands

Aitutaki, Cook Islands


Aitutaki, Cook Islands

Aitutaki, Cook Islands

Aitutaki, Cook Islands

Aitutaki, Cook Islands

Rugby, Aitutaki, Cook Islands

Rugby, Aitutaki, Cook Islands

Rugby, Aitutaki, Cook Islands

Intimacy, Aitutaki, Cook Islands

Rugby, Aitutaki, Cook Islands

Rugby, Aitutaki, Cook Islands

Aitutaki beats Rarotonga, Aitutaki, Cook Islands

Sunset, Aitutaki, Cook Islands

Sunset, Aitutaki, Cook Islands
-

Over and out.
/Sam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0