Dag 169 - En heldag i Santa Cruz

Morsning!  (Hey! New pics, check out Day 162-165. Sorry for the poor update, there's just not enough time!)
(Hej! Tre nya textinlägg ligger uppe, har även laddat upp bilder till inläggen 162-165. Ta en titt om ni orkar!)

-
Efter att ha sovit ut blev det lite fotboll och lite mer ugglande på högskolestudier. Vi drog oss sedan ner mot stranden, men fatsnade på en konstgräsplan på vägen. Vi lattjade lite och drog oss sedan ner mot stranden och lirade lite beachvolleyboll. Gott om plats fanns det - hela 16 planer!
-
Efter det gick Amrika och kollade i affärer, medan vi strosade runt på ett tivoli och gick och letade efter ett Subway. Fastnade senare på konstgräsplanen igen, den här gången var det en fantastiskt rolig och seriös coach som tränade ett gäng tjejer i trettonårsåldern. Han körde överdrivet komplicerade uppspelsövningar, när de flesta hade fullt sjå att träffa bollen. Bra underhållning en onsdagseftermiddag!
-
På kvällen införskaffade jag mig en gigantiskt glass och sjönk ner i sängen. Nu var det dags att bestämma vad man skulle kryssa i ansökan. Började väl 8 på kvällen, halv 5 la jag ner det utan att ha skickat in min ansökan. Man måste ju sova på viktiga beslut...
-

Clemmo - The Adidas Gangster!

Planning the day.

Plenty of space! Santa Cruz, California

Clemmo is having a blast! Santa Cruz, California

One of many beautiful nice houses in
Santa Cruz, California

Green, green artificial grass... Santa Cruz, California
-
Over and out.
/Sam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0