Dag 80 - Thaiboxning

Morsning!
-
Att äntligen slå sig ner lite längre på samma ställe, bo lite finare, kall mjölk till frukost, sova ut i en kanonskön säng och inte ha något som står på schemat för dagen - ja, allt detta är oerhört välkommet! Räknade lite på hur långt jag ungefär färdats hittills, genom att kolla avståndet fågelvägen från stad till stad (så egentligen är det ganska mycket längre, med tanke på att en hel del resor gått på skumpiga serpentinvägar). Sisådär 1600 mil har jag skumpat fram fågelvägen, inte så illa pinkat!
-
Dagen spenderades på stranden/poolkanten, vilket var grymt skönt. Anders tog med mig till ett litet gatukök som hade grymt goa grillspett på menyn,
Kvällen spenderades med att titta på nationalsporten, thaiboxning, vilket var ganska häftigt. Tippar på att de prepubertala gossarna i flugviktsklassen hade mosat mig ganska rejält.
-

Regnskur.
Romantisk ungkarlsmiddag!
Åpen liten rackare.
Linementen stack i ögonen...
Flugviktsklassen...
Pausunderhållning.
Hade jag hållt i den pengabunten hade jag också varit glad.
Glada, smått solbrända turister med gladare, mer solbrända pausunderhållare.
Regnskur.
Romantisk ungkarlsmiddag!

Åpen liten rackare.


Linementen stack i ögonen...

Flugviktsklassen...




Pausunderhållning.

Hade jag hållt i den pengabunten hade jag också varit glad.

Glada, smått solbrända turister med gladare, mer solbrända pausunderhållare.
-
Over and out.
/Sam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0