Dag 84 - Mot Phi Phi Island

Morsning!
-
Jag, Sandra och Malin gick upp ganska tidigt för att med buss och färjor ta oss till Phi Phi Island. Resan tog större delen av dagen, men när vi äntligen kom fram drog vi till första bästa strand och svalkade oss. Ön är otroligt turistig och enligt mitt tycke ganska förstörd av just massturism - det går knappt att se ön för alla vi-talar-svenska-dykskolor, Internetcaféer och British Breakfast-restauranger. Just bland svenskar är detta tydligen ett populärt resmål, för jag hörde mer svenska på gatorna här än vad man vanligtvis gör i en svensk storstad. På kvällen mötte vi upp med lite annat Varbergsfolk. Två kompisar till Sandra och Malin (som jag förvisso också känner en del sen innan), Lousie och Fanny, befann sig tillsammans med sina killar också på Phi Phi Island.
På kvällen kom dessutom Brolle traskandes förbi på gatan, med inte alltför motbjudande blondin tätt klistrad intill hans sida.
-




-
Over and out.
/Samuel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0