Dag 90 - Träningspass, stranden och mer manliga bilder...

Morsning! (Bilder kommer, jag har lite datorstrul just nu...)
-
En tuff morgon
Dagen började med ett tufft träningspass/yoga/stretching/pilates/kom-på-allt-som-jag-är-dålig-på med Li och hans vän Magnum. Mina misstankar jag burit runt på tidigare har visat sig vara helt obefogade, hur vänliga människor som helst, om än oerhört... feminima.
Efter att ha plågats lite smått av gyminstruktör Magnum och fått kroppen bedömd ur modellperspektiv, var det dags för ännu en liten fotosession.
Strandhäng och nytillskott
Efter träningspasset, bilderna och en frukost bestående av nyskördad fruktsallad som serverades i ett snäckskal, drog jag mig bort mot Mickan och Andrea som häckade på White Beach. Jag kommer ihåg att den blev framröstad till världens bästa strand för ett tag sen, just när jag satt och reseplanerade som mest. Inte helt fel att man bor 1 minuts gång ifrån den... Låg där ett tag och stekte ikapp, innan jag begav mig hemåt igen. Lis kompis Victor hade slutit upp, en 20-årig brasse som jobbar som modell i Manila. Vi såg på solnedgången tillsammans, och naturligtvis passade Li på att fota oss...
Resten av kvällen spenderades med lite skönt strandhäng.
-
Victor berättade en hel del om hur tufft livet var som modell. Han fick alla resor och boende betalt, samt fickpengar till mat och nöjen. Vanligtvis jobbade han en dag i veckan, men fick väl gå på lite castingar titt som tätt. Han kommer jobba runtom i asiatiska metropoler ett bra tag framöver, och när kontraktet sedan gick ut hade han ett par tusen dollar i handen. Stackarn!
-

Frukost!

Manligt var ordet!

Man kan ha det samre...

Mickan och Andrea!

Ser val inte sa illa tokigt ut va?


Mammas strandgosse!

Victor goer det han lever pa.

En for alla damer med vinterdepression.

Sunsetpic 1.


Sunsetpic 2.

Sunsetpic 3.

Lite geckoodlor.

Lagom vit och mjolig!

Jag behover nog ova pa att se hard ut...
-

Over and out.
/Sam

Kommentarer
Postat av: ando!

samuel!



hur har du det? verkar onekligen jävligt gött!

funtade på en sak, har fabian åkt hem eller?

Måste missat något inlägg med det isf :P



jajja, 22 juni, bonjovi i london. är du hemma och vill gå så säg tilL! jag har biljett till 23e men finns kvar till 22a och är sjukt sugen!

svara på typ facebook :)

2010-01-26 @ 20:56:53
Postat av: Samuel

Ser ju riktigt trevligt ut, är tillbaka i Kina nu men kommer inte kunna åka till Filipinerna denna gången :)



Hoppas att du har det fortsatt bra där på stränderna

/Martin

2010-01-27 @ 05:19:16
Postat av: Elin

Samuel!!!!



Jag mår dåligt av dina bilder, ta det inte negativt! Jag är bara deprimerad över all snö som vräker ner här hemma...

2010-01-27 @ 20:33:09
URL: http://elin.hedbris.wordpress.com
Postat av: Samuel

Ja, dumt aer det inte! Okej, lite synd... Men vi ses till varen!



Haha, kanns bra att det aer vitt och kallt darhemma!

2010-01-28 @ 02:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0