Dag 92 - Han kan laga mat med!

Morsning!

-

Efter att ha sagt hejdå till Victor på morgonen drog jag mig ner till Mickan och Andrea, som enligt vanlig ordning stekte på White Beach. Vid lunch drog jag mig bort till en annan strand i närheten, där Lis vän Raymond har sitt lilla beachhouse. Li hade gjort iordning en grillat lunch, bestående av någon lokal fisk fylld med grönsaker och ris upptill. Inte helt fel!

La mig och sov i solen ett bra tag, vaknade lite smått solbränd vid 4-tiden.

Efter att ha fått en ganska smärtsam fotmassage av Li, begav jag mig enligt sedvanlig ordning till Bom Bom och smågungade lite i baktakt.

 

White Beach.

Plenty of space pa White Beach.

3 manliga typer!

Lunch.

Blackfisk!

Magnum och nan lokal kille.

Utsikt fran Magnums beachhouse.

Foersasongstraning!

Jag grillas lite och Magnums gutt skiner i kapp med solen.

-

Over and out.

/Sam


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt skott, antar att det är lite trevligare försäsongs träning där nere även om underlaget troligen är detsamma :)

2010-01-28 @ 16:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0