Dag 94 - Andreas födelsedag!

Howdy!
-
Since Andrea reached the age of a mature women today, we celebrated her - big time!

-
Morsning!
-
Idag tog Andrea ett gigantiskt steg närmare vuxenlivet. Hon gick ifrån den oskyldiga och högst ansvarsfria åldern 20, till att fylla smått skrämmande 21 år.
När jag dök upp vid stranden hade jag just tagit på mig spenderarbyxorna, och köpt med mig italiensk glass till oss tre. Eftermiddagen spenderades på stranden, och på kvällen väntade en grekisk middag. Det blev grillspett, bröd och en grekisk vitlöksyoughurt för min del. Alla var vi helt lyriska över maten, naturligtvis stod jag och Mickan för den gigantiska notan. Det går ju an att bjuda när det inte ens går på hundra svenska per person på en av de finaste restuarangerna på ön...
-
Kvällen fortsatte på stamhaket Bom Bom, där vi mötte upp med svenskgänget. Eftersom det är ganska fritt fram att gå upp på scen, föll sig ju en liten trevlig grattishyllning på plats... En förträffligt trevlig dag och kväll i största allmänhet får jag säga!
-


Glass aer gott!


Mer foersasongstraning! Finns inget som inte talar for skytteligaseger i klass 3!

Barnen pa stallet jag bor pa.

The Hobbit House - Endast dvaergar som serverar, daer kan vi snacka affarside!

Hungriga.

Hungrigast! Maken till bottenloest fruntimmer far en leta efter!

Don't worry, be happy!

Varldens skonaste farbror! Lis slakting som var pa besok, 72 ar gammal - "men damerna sager att jag ser ut som 28!"
-

Poserande med Li!
-
Over and out.
/Sam


Kommentarer
Postat av: matilda källqvist

oj andrea är inte dåligt brun! hon är inte långt ifrån svart på den första bilden ;)

2010-01-29 @ 18:03:41
Postat av: Clabban

Fint du har det Sam! Här har bara kommit en halvmeter vitt konstigt pulver utanför dörren :P ha det gött!

2010-02-03 @ 00:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0