Dag 174 - Yosemite

Morsning!
-
Efter snart ett halvårs resande trodde jag inte att jag skulle kunna bli så tagen som jag blev idag. Jag satt mest bara och gapade medans jag färdades genom Yosemites nationalpark. Det är verkligen en av de stunderna man kommer ihåg när man blickar tillbaka på resan. Det finns ingen vits med att jag försöker förklara den överjordiska skönheten, och bilderna gör ju inte det hela rätt heller. Kan säga att det enda som skulle kunna mäta sig med det här är att vandra på den kinesiska muren eller den där morgonen som spenderades i Milford Sound. Enda nackdelen var väl priset - 139 dollar för en dagstur var väl lite att ta i. Hade varit trevligt att kunnat spendera lite mer tid i parken, men eftersom medelåldern på bussen var omkring den gyllene inkontinensåldern var vi ju tvungna att stanna för pissepaus stup i kvarten. Nåja, lyckades väl få några reko bilder i alla fall.
-
Väl hemma på hostellet avnjöts en sista pizza i sängen. Det var nämligen sista kvällen med Sam och Dan - slutet på en era!












-
Over and out.
/Sam

Kommentarer
Postat av: Samuel

Säg som det är, det var du som behövde pissa hela tiden :)

2010-05-04 @ 17:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0