Dag 140 - Kaikoura

Morsning!
-
Resan gick idag mot Kaikoura, känd för sina val- och delfinturer. Att simma med delfiner var lite väl dyrt och vattnet lite väl kallt, så istället valde jag en tur där man skulle få se lite valar. Dessvärre blev turen inställd på grund av grov sjö och att valarna höll till för långt ut. Istället spenderades den soliga eftermiddagen i en hängmatta på hostellets bakgård. Fortsatte eftermiddagen med två filmer, Meet the Fockers och American Pie. Efter det blev det en rolig pubquiz med ett gäng från bussen, innan jag slog mig ner på grannstället och lyssnade på en riktigt duktig trubadur. När han pausade klev en dansk kille i min ålder upp och körde ett par låtar - vansinnigt duktig var han!






Lite oväntat?
-
Over and out.
/Sam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0