Dag 162 - Mot Venice Beach

Morsning!
-
Idag skulle jag förflytta mig till Venice, något som enligt killen i receptionen inte skulle ta mer än en timme. Jag begav mig strax efter 9 för att ta bussen, och strax efter 12 kunde jag glida in på hostellet i Venice. Väl där väntade två bekanta ansikten - Sam och Dan! Vi har nämligen tänkt att göra en liten roadtrip genom Kalifornien tillsammans, så jag slöt nu upp med dem inför roadtripen. Vi traskade oss ner till Venice Beach i det fina vädret och trixade lite med Anders boll, innan vi drog oss tillbaka och inhandlade maten för kvällen - spaghetti med köttfärsås, som avnjöts med chocolate chip cookies och den amerikanska motsvarigheten till ostbågar. Strax efter tio sov jag som ett litet barn i soffan, trind och go.
-

Läs på stjärnan nere till vänster!






Ice-cream bucket!
-
Over and out.
/Sam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0