Dag 164 - Lunch med fint folk

Morsning!
-
För några månader sen berättade jag för Li om att jag hade en liten barnslig dröm om att någon gång kunna jobba med film, och då han sade sa sig ha lite kontakter i Hollywood lovade han att göra vad han kunde. Så idag vid lunchtid mötte jag upp med Erik Peter-Kaiser, som jobbar som skådis/producent här. Han berättade lite allmänt om hur allt funkade här, hur han själv lyckades osv. Han hade haft tur och fått en roll i Disneyproduktionen The Miracle precis i början av sin karriär, där han spelade mot Kurt Russel. Innan dess hade han faktiskt lirat hockey professionellt i Kanada. Bjöd på lunch gjorde han med, en riktigt trevlig prick måste jag säga!
-
Efter detta begav jag mig tillbaka till den oerhört bekväma soffan på hostellet för ett 10-timmarspass med Flight of the Conchords och The Office.




The American way of travelling!

Eric smög sig in i bilden, eller så smög jag in honom i min bild...

2-headed turtle!

Gym on the beach, Venice!

Don't fall asleep on the couch!
-
Over and out.
/Sam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0