Dag 151 - Third day in Rarotonga

Morsning!
-
Strosade förbi byns lokala lördagsmarknad på morgonen, vilken mest bestod av frukt och värdelöst krimskrans. Efter det drog jag till resebyrån och bokade flyg och boende till Aitutaki. Fick köpt ett cyklop som jag använde på eftermiddagen - jag hade glömt hur otroligt mycket jag gillar att snorkla! Sist gick det ju inte så bra, som ni kanske kommer ihåg...
-
Resten av kvällen spenderades med att ta det lugnt. Skönt att dra ner på tempot lite!
-
Saturday market, Rarotonga, Cook Islands
The beach in front of our hostel, Rarotonga, Cook Islands
Torn down graveyard, Rarotonga, Cook Islands
Rarotonga International Backpackers - I loved this place! Rarotonga, Cook Islands
-
Over and out.
/Sam
Morsning!
-
Strosade förbi byns lokala lördagsmarknad på morgonen, vilken mest bestod av frukt och värdelöst krimskrans. Efter det drog jag till resebyrån och bokade flyg och boende till Aitutaki. Fick köpt ett cyklop som jag använde på eftermiddagen - jag hade glömt hur otroligt mycket jag gillar att snorkla! Sist gick det ju inte så bra, som ni kanske kommer ihåg...
-
Resten av kvällen spenderades med att ta det lugnt. Skönt att dra ner på tempot lite!
-
Over and out.
/Sam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0