Dag 95 - En dag som borjade skitkasst men slutade desto bättre

Morsning!

-

Dagen började mindre bra med ett praktfullt stopp på det mindre praktfulla dasset hemma hos familjen Filippino. Historien kan för likasinnade vara hiskeligt rolig, men eftersom jag vill ha lite heder kvar hoppar jag över en bra bit av förmiddagen. (Privat meddelande till bror Daniel: Den här storyn toppar allt genom hela vår uppväxt!)

-

Efter att ha löst problemet begav jag mig raka vägen ner till vattnet, och tvagade mig ordenligt med en tvål. Hittade lite tuffa grottor som man kunde simma in i, så jag spenderade större delen av eftermiddagen med att äventyra lite på egen hand. Hade inte med kameran, men lovade mig själv att återvända hit med kamera.

-

På eftermiddagen begav jag mig till White Beach, jag och Andrea hade tänkt att spana in en liten frisbeematch, dessvärre hittade vi inte denna match men det blev en trevlig promenad, lagom till solnedgången.

-

Resten av kvällen spenderades på Bom Bom, där jag satte i mig en fantastiskt god pizza. Samma klass som hemma!

Efter Bom Bom drog jag till Internetcaféet och försåg er med småtrevlig läsning!




Min varsta fiende!

Rysk speedo-volleyboll!

Rysk speedo-volleyboll!




Nastan Campinoklass!

-

Over and out.

/Sam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0