Dag 124 - First day in Queenstown

Morsning!

-

Sov ut för en gångs skull, riktigt skönt att slippa vakna av en gapande alarmsignal. Målet för dagen var att fixa en kamera, som gick ganska uruselt. Jag fick berättat för mig att felet på kameran förmodligen inte skulle innefattas av garantin, eftersom jag måste ha haft sönder den själv genom att ha suttit på den eller slängt den i marken, vilket jag inte ville kännas vid. Har ju dessutom haft den i ett hårt fordral alltid...

-

Var naturligtvis ganska bedrövad när jag kom hem till hostellet, jag var ju tvungen att ha en kamera under resan och om jag ville lämna in den skulle det ta upp till fem veckor...

Träffade på 3 landsmän på hostellet lite senare, som muntrade upp mig lite med pannkakor. Kändes naturligtvis bättre efter det!

-

Senare på kvällen drog jag ner till vattnet med Brian och Samantha. Brian är helt såld på fisket efter att jag landat och tillagat min egenfångade fisk, så jag gav honom lite tips för att komma igång. Bor man i Kanada som dom gör är det ju självklart att man måste fiska!

Over and out.

/Sam





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0