Dag 132 - Yet another day in Queenstown...

Morsning! (Hej! Bilder kommer när tid finns, fisket är prio ett nu! Har hittat en ström där kilosöringarna står som packade sillar, och det bästa fisket är runt fem på morgonen - nattinatti!)
-
Planen för dagen var att ta en buss som lämnade hostellet klockan 8. Efter att ha vaknat upp av solskenet genom fönstret kollade jag på klockan, som visade 10. Jag gick till receptionen och möttes av ett "Hi Sam!", som jag besvarade lite trött.
"Eey, weren't you suppose to be on the Magic bus this morning?"
"Yep, I was!"
"Dude... You missed the bus with like two hours! Well...Yet another night then I guess...?"
-
Eftermiddagen spenderades med ett gäng tyskar på stranden, vädret var strålande. Vattnet i sjön är däremot inte direkt badvänligt...
Efter stranden lattjade jag lite fotboll med kameruneanen, tysken och en arab. Tidigare på morgonen hade städaren på hostellet frågat mig om jag inte villa köra lite låtar med honom, naturligtvis kunde jag inte säga nej till det. Kul att han frågade igen - Time of Your Life, When You Say Nothing at All och Here Without revs av! Det mesta finns inspelat, så någon gång lovar jag att slänga upp lite grejer här på bloggen!

Rugbykids, Queenstown, New Zealand

Queenstown, New Zealand

Queenstown, New Zealand

Jammin'!
Queenstown, New Zealand

-
Over and out.
/Sam

Kommentarer
Postat av: li

seriously, think you have found your new career..travel photography...you should make a portfolio of all your travel fotos...

2010-03-27 @ 00:49:01
Postat av: li

great eye!!!!!!

2010-03-27 @ 00:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0