Dag 151 - Second day in Rarotonga

Morsning!
-
Morgonen bjöd på monsunregn, men jag drog in till huvudstaden Avarua och kollade på resor till paradisön Aitutaki.
Väl i stan blev vädret dock väldigt fint, men när jag väl satte mig på lokalbussen tillbaka mot hostellet igen kom regnet tillbaka.
På eftermiddagen blev det ända lite bad och kringstrosande på stranden, innan jag gick tillbaks till hostellet och umgicks med min dator lite för länge. Resten av kvällen hängde jag dock med resten av gänget. Riktigt trevligt hostel faktiskt!
-
-
Over and out.
/Sam
Morsning!
-
Morgonen bjöd på monsunregn, men jag drog in till huvudstaden Avarua och kollade på resor till paradisön Aitutaki.
Väl i stan blev vädret dock väldigt fint, men när jag väl satte mig på lokalbussen tillbaka mot hostellet igen kom regnet.
På eftermiddagen blev det ända lite bad och kringstrosande på stranden, innan jag gick tillbaks till hostellet och umgicks med min dator lite för länge. Resten av kvällen hängde jag dock med resten av gänget. Riktigt trevligt hostel faktiskt!
-
Over and out.
/Sam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0