För er som kanske undrar...

(Jag har börjat ladda upp lite bilder under dag 68, men det tar evigheter! Har fått ordning på min dator och bilder, så snart blir det uppdatering här! Kan ju säga att det är 30 grader varmt där jag är nu, och att jag imorgon ska till ett vattenfall och simma i en lagun, mitt ute i djungeln...)

...så är klockan halv fem lokal tid. Jag har ganska precis landat i Luang Prabang efter dryga 50 timmar på resande fot. Eller ja, det var ganska många timmar sen jag landade, men då jag lyckades hamna lite halvt vilse i jakt på mitt hostel hankade jag på ett gäng amerikaner på bowling istället. Förövrigt är det fint väder här med, 30 grader varmt på dagen, inte fy skam det. Imorgon kväll skall jag ladda upp bilder till de gamla inläggen, så får ni lite roligt att kika på.
-
Ni får ha lite översikt med att jag inte hinner med här alltid, jag måste faktiskt resa och se saker ibland med!
-
Over and out.
/Sam

Kommentarer
Postat av: Lofoten

Tor-björn håller på att sy ihop ett paket som kommer ge han ett antal nålar till här i April, bäst att du ligger i nu.

2010-01-08 @ 11:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0