Dag 126 - Fourth day in Queenstown

Morsning.

-

Ännu en härligt innehållslös dag. Tvättade, lagade mat, skrev ikapp lite gamla blogginlägg, satt i solen och gottade mig, tittade på teve med de andra i rummet, tog mig en tupplur mitt på dagen, försökte få tillbaka mina förlorade filmer utan resultat, drog till ett Internetcafé och bloggade lite och försökte till slut dra en öring - och vilken succe det blev! Efter att öringen var drillad gick jag bort mot en lägereld på stranden, där ett gäng lokalbor hade samlats. Gästvänliga som dom är bjöd dom genast in mig till värmen, där vi satt och pratade ett bra tag, innan kvällen blev sen och jag fick skjuts hem.

Over and out.

/Sam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0